Joke Twigt 21 maart 2021 2 reacties Print Vijfde eMagazine Interim-Management, Personal Branding: jij als merk! onlineIn het vijfde e-Magazine staan we stil bij personal branding. Weet je wat je te bieden hebt en hoe laat je dat zien in de markt? Jij als merk! geeft je tips en geeft je inspiratie door de ervaringen van drie interim-managers. We schrijven alweer het vijfde e-Magazine over interim-management. Dit keer gaan we in op het ‘merk interim-manager’. Is een goed LinkedIn profiel voldoende om je te presenteren in de markt? Als interim-manager leef je van de ene naar de andere opdracht. Belangrijk dus om precies te weten wie je bent en waar je voor staat. Maar hoe laat je dat weten aan de buitenwereld? Veel interim-managers worden wat ongemakkelijk als zij zichzelf moeten ‘verkopen’. In deze editie gaan we in op jezelf als merk presenteren om je te onderscheiden van anderen. Ook besteden we aandacht aan de Haagse politiek en is het laatste nieuws te lezen over de status van de zzp’er. Wij wensen je veel leesplezier en horen graag wat je ervan vindt! interim management Print Over de auteur Over Joke Twigt Joke Twigt was jarenlang zelfstandig interim-manager. Zij heeft uiteenlopende opdrachten uitgevoerd bij o.a. overheid, non-profit organisaties en financiĆ«le dienstverlening, zowel nationaal als internationaal. Zij stapte uit de opdrachtuitvoering en behield connectie met het vak door erover te gaan schrijven. Zij is redacteur interim-management voor ZiPconomy. Bekijk alle berichten van Joke Twigt