ZiPredactie 8 juli 2022 0 reacties Print Rebranding HAYS: een merk, een belofteHR-dienstverlener Hays poetst zijn merk op. Er is een nieuw logo, submerken verdwijnen en met de belofte ‘Working for your tomorrow’ herpositioneert het bedrijf zich als een speler die klaar is voor snel veranderde wereld van werk. Hays is wereldwijd actief op het gebied van recruitment, zzp-bemiddeling en dienstverleningsconcepten als RPO en MSP, het uitbesteden van recruitment en inhuur van externen. Hays zet zich nu nog nadrukkelijker neer als een partij met een integraal HR-dienstverleningsconcept rond het vinden, binden en behouden van zowel vast als tijdelijk personeel. Kennis veranderende wereld van werk Aanleiding voor de rebranding is dat het bedrijf de wereld van werk de afgelopen twee jaar stevig heeft zien veranderen. Ontwikkelingen die volgens Hays de komende jaren doorzetten: een tekort aan vaardigheden op de lange termijn, het ontstaan en van nieuwe functiecategorieën, de constante noodzaak tot scholing, hogere looninflatie en veranderende werkgewoonten. Hays gebruikt zijn ervaring, kennis en data in advies, zowel richting werkgevers als kandidaten. Succesvol met getalenteerde arbeidskrachten Hays Topman Alistair Cox “Hays zit midden in een wereld van wat organisaties het hardst nodig hebben om te gedijen: getalenteerde arbeidskrachten. We zien dat vinden, ontwikkelen en behouden van talent steeds complexer wordt. In onze business draait alles om mensen, dus deze volgende fase van de ontwikkeling van ons eigen bedrijf is zo ontworpen dat we nog beter kunnen inspelen op de uitdagingen van klanten en kandidaten. Op die manier willen we meer bedrijven en de mensen in die bedrijven helpen om succesvol te zijn in deze snel veranderende wereld van werk.” Rebranding Print Over de auteur Over ZiPredactie De ZiPredactie plaatst hier interviews en eigen artikelen. Daarnaast persberichten, aankondigingen of (met toestemming) overgenomen artikelen. (contact: info[AT]zipconomy.nl) Bekijk alle berichten van ZiPredactie