ZiPredactie 21 februari 2023 0 reacties Print Rebranding en uitbreiding in het Verenigd Koninkrijk voor FlexhuisIntermediair Nash Squared en Managed Service Provider Het Flexhuis beginnen deze week officieel in het Verenigd Koninkrijk. Daarmee presenteren ze ‘Flexhuis’ als internationaal merk.Deze zomer nam intermediair Nash Squared Managed Service Provider Het Flexhuis over met een plan: een internationale uitrol van het merk. Deze week is het zover: ‘Flexhuis part of Nash Squared in UK’ is een feit. Tegelijkertijd herpositioneert de directie het merk. Het Flexhuis heet voortaan ‘Flexhuis’ om klaar te zijn voor internationale uitbreiding. CEO Bev White (Nash Squared), managing director Occo Lijding (Harvey Nash) en directeur Frederieke Schmidt Crans (Flexhuis) zijn trots op het resultaat. ‘Belangrijke nieuwe dienst’ “Ik ben verheugd om de lancering van Flexhuis aan te kondigen, ons nieuwe bedrijf voor wereldwijde talentoplossingen”, zegt White. “Flexhuis is een belangrijke nieuwe dienst in ons portfolio van technologie- en talentoplossingen.” Lijding: “Via Flexhuis kunnen we een reeks oplossingen aanbieden zoals MSP en RPO, waarmee we bedrijven helpen de manier waarop ze talent aantrekken en beheren binnen hun bedrijf te vereenvoudigen.” Volgende stappen In een uitgebreid interview met ZiPconomy vertellen Lijding en Schmidt Crans meer over hoe de organisaties elkaar versterken. Zo leggen ze uit waarom het Verenigd Koninkrijk een logische eerste stap is. Schmidt Crans: “Harvey Nash heeft daar namelijk al een bestaand team dat onder het merk Het Flexhuis gaat werken.” Lijding: “We rollen uit binnen de bestaande structuur. Zo zorgen we voor een vliegende start. Vlak na het VK volgen de Verenigde Staten, België, Duitsland en eventueel Zwitserland.” ‘Workforce-oplossingen van wereldklasse’ Hij denkt dat Flexhuis interessant is voor met name middelgrote internationale inleners, waarvoor de traditionele MSP-formule te zwaar is. Lijding: “Het praktische, flexibele MSP-model van Het Flexhuis past goed bij die groep klanten. We kunnen maatwerk bieden. Deze hybride vorm van MSP-dienstverlening zie je nog weinig over de grens.” Schmidt Crans noemt deze eerste stap naar het buitenland ‘een spannende mijlpaal’. “Wij zullen onze missie voortzetten om workforce-oplossingen van wereldklasse te creëren waarbij mensen en processen centraal staan. Ook willen we een breder scala aan innovatieve oplossingen bieden om tegemoet te komen aan de huidige en toekomstige behoeften van klanten over de hele wereld.” Flexhuis blijft zich richten op de (semi-)publieke sector en commerciële organisaties. De volgende stap in de wereldwijde uitbreiding wordt Noord-Amerika. Lees hier het LinkedIn bericht van Frederieke Schmidt Crans. flexhuis, harvey nash, Het Flexhuis, nash squared Print Over de auteur Over ZiPredactie De ZiPredactie plaatst hier interviews en eigen artikelen. Daarnaast persberichten, aankondigingen of (met toestemming) overgenomen artikelen. (contact: info[AT]zipconomy.nl) Bekijk alle berichten van ZiPredactie