"Exploring the future of work & the freelance economy"
SLUIT MENU

BLMC

BLMC logoBLMC is ervan overtuigd dat de menselijke factor bepalend is voor het succes van bedrijven die te maken hebben met logistiek, supply chain management, operations en inkoop. Bedrijven die succesvol willen zijn, moeten beschikken over de juiste bedrijfscultuur, over leiders met de juiste leiderschapsvaardigheden en over medewerkers die het juiste gedrag vertonen. Alleen dan ontstaat een organisatie die als één geheel toewerkt naar het gemeenschappelijke doel: het maximaliseren van de klantwaarde.

BLMC is in logistiek, supply chain management, operations en inkoop actief met twee diensten: interim management en werving & selectie.

Naar website
Terug naar de keuzetool
Vind advies & tooling

Vind uw beste adviesbureau, MSP of broker

Advisering organisaties over flexibele schil, inhuur ZZPers, verhouding vast- en flexibel personeel, brokers, contractmanagement, Managed Service Providors (MSP)

Vind advies & tooling
Vind bemiddelingsbureaus

Ondersteuning bij het vinden van interim professionals

Overzicht van bureaus die bemiddelen tussen opdrachtgever en ZiPer.

Vind bemiddelingsbureaus
Vind websites & apps

Tools en informatie voor zelfstandige professionals

Websites met informatie voor en over flexmarkt en ZP’ers, belangenbehartigers en verwijzingen naar handige app’s en tools voor ZP’ers.

Vind websites & apps

Vind alle interim opdrachten bij organisaties

De ZiPconomy marktplaatsenkaart is een overzicht van meer dan 200 organisaties (non profit en profit) die een (eigen) online marktplaatsen, inhuurdesks of jobboard gebruiken voor het inhuren van zelfstandige interim professionals / zzp’ers .

Vind Marktplaatsen
Vind jobboards

Vind commerciële opdrachten met interim opdrachten

Matching van vraag en aanbod van ZiP-opdrachten

Vind jobboards
VMS tool banner
VMS Selectie tool

Vind uw Vendor Management Systeem

Maak een selectie uit een 15-tal voor de Nederlandse markt beschikbare Vendor Management Systemen (VMS) om uw externe inhuur mee te beheren en te sturen.

VMS Selectie tool
Professioneel inhuren
Externe inhuur via leveranciers in je ATS met Hireport, TTM score: MMM

Voor organisaties tot zo’n 5.000 werkenden kan een ATS met een aantal ‘workarounds’ ook gebruikt worden voor het inhuren van externen. Met het Hireport platform als aanvulling op het ATS kun je de gehele communicatie met leveranciers automatiseren, zowel het leveranciersmanagement als de sourcing functie. Daarmee is deze start-up een soort VMS light, zonder de administratieve functies, en krijgt een TTM score van 3 M’s. [Lees meer …]