Blog Archieven

Uniforce Professionals

 

Uniforce Professionals werken vanuit de ondernemersvorm, de Declarabele Uren B.V. (DUBV). De DUBV bestaat al sinds het jaar 2000 en is opgezet door Uniforce Group. Een Uniforce Professional is naast DGA van zo’n DUBV ook als directeur in loondienst bij die DUBV en daarmee verzekerd in het sociaal stelsel. Met een DUBV kan je werken voor wie je wilt en zolang je wilt. De opdrachtgever (of intermediair) hoeft zich geen zorgen te maken over de arbeidsrelatie, hoeft geen loonheffing en sociale verzekeringspremies af te dragen en heeft ook geen andere werkgeversverplichtingen.

Tags | Reacties uitgeschakeld voor Uniforce Professionals

Circle8

Mensen vormen de bloedsomloop van een succesvolle organisatie. Een constante bron van nieuwe kennis, ervaring en energie die de zuurstof vormt voor groei. Bij Circle8 noemen we dit Total Talent Flow, een nieuwe kijk op human capital.

Total Talent Flow

Circle8 komt van het Engelse circulate. Circle8 vindt talenten, bindt talenten aan organisaties, laat talenten groeien in organisaties en is er ook als die talenten toe zijn aan een nieuwe stap. Met een continue stroom van talent zorgt Circle8 voor blijvende groei voor zowel professionals als partners en opdrachtgevers. ‘Making it grow, by making it flow.’

Pionier in de staffingmarkt

Circle8 is sinds 1 december 2022 onze naam, maar we zijn zeker geen onbekende in de flexibele arbeidsmarkt. Sterker nog, IT-Staffing (wat later een onderdeel werd van De Staffing Groep en nu Circle8 is) was in 1986 een pionier op de Nederlandse staffingmarkt.

De markt voor flexibele arbeid verandert continu. Vandaag de dag is de contractvorm niet langer leidend. Circle8 is er voor zelfstandig professionals, leveranciers, partners en opdrachtgevers in alle branches en met elk denkbaar specialisme.

Het juiste talent op het juiste moment op de juiste plaats, dat is waar onze organisatie voor stond en staat. En daar past onze nieuwe naam bij: Circle8.

Tags , , | Reacties uitgeschakeld voor Circle8

Harvey Nash Nederland

Iedereen heeft zijn specialiteit. Zo zijn wij goed in het bieden van professionele recruitment dienstverlening. Wij helpen opdrachtgevers en professionals om zich te focussen op waar zij goed in zijn. Door hen bij elkaar te brengen en hun de zaken uit handen te nemen die voor hen ballast zijn, maar voor ons gesneden koek. We doen dat graag en we doen dat goed.

Harvey Nash in Nederland is onderdeel van de Harvey Nash Group, een grote internationale intermediair met een hoogwaardig en kwalitatief dienstenportfolio. De dienstverlening waarmee Harvey Nash haar klanten in Nederland ontzorgt zijn onder andere Recruitment Interim Professionals, Permanent Recruitment, Contract Management en Executive Search.

Met wereldwijd meer dan 36 locaties in Europa, de Verenigde Staten, Australië en Azië, ondersteunt de Harvey Nash Group toonaangevende organisaties in de profit en non-profit sector. Harvey Nash is dé leverancier die, door continue innovatieve ontwikkelingen, dienstverlening aanbiedt die gericht is op ontzorging van de recruitmentprocessen van organisaties. Wij leveren toegevoegde waarde door de werving en selectie van het juiste talent voor onze klanten.

Klantgerichte service, professioneel advies en persoonlijk contact worden in de beoordeling door onze opdrachtgevers, professionals en leveranciers hoog gewaardeerd. Wij werken nauw samen met onze opdrachtgevers, waarbij we goed luisteren naar hun wensen en behoeften. Daarnaast kijken we naar de trends in de markt en doen we veel aan marktonderzoek. Ons enthousiaste team van vakspecialisten heeft jarenlange ervaring in de branche en denkt continu proactief mee met opdrachtgevers en professionals in het vinden van de ideale match tussen mens en organisatie.

             

Tags , | Reacties uitgeschakeld voor Harvey Nash Nederland

#HRTech Review

#HRTech Review is een onafhankelijk kennisplatform en community met als doel gebruikers van HR-technologie te stimuleren om voor hen passende en innovatieve oplossingen te zoeken.
Om uiteindelijk de juiste oplossing te selecteren en implementeren zijn partners beschikbaar, een ‘expertpanel’ en consultancybureaus. #HRTech Review stimuleert innovatie door kennis te delen, door mensen en ideeën bij elkaar te brengen en door onderzoek uit te voeren.
Tags | Reacties uitgeschakeld voor #HRTech Review

Hero

Sinds de oprichting van Hero in 2007 is het onze missie om de externe inhuur en het contractmanagement dat hierbij hoort, volledig te faciliteren én u toegang te bieden tot de beste professionals. Onze dienstverlening is hier volledig op ingericht met Hero managed service provider (MSP) en Hero interim professionals (IP). Wilt u ook meer effectiviteit behalen uit de inhuur van externen? Lees dan verder.

Dienstverlening

Met Hero MSP begeleiden we onze opdrachtgevers dagelijks naar centrale grip op decentrale inhuur. Met slimme tooling, persoonlijk accountmanagement en de laatste kennis in wet- en regelgeving geven we u grip op uw inhuur. Wij dekken risico’s af en garanderen kwaliteit. U krijgt het overzicht en de regie. Daarnaast bemiddelt Hero IP gespecialiseerde seniors die hun sporen ruim verdiend hebben, richting de meest uitdagende opdrachten. Dat doen we vooral voor IT-opdrachten, maar zeker ook voor marketing, sales, HR en andere vakgebieden. Wij staan voor de perfecte match.

Kwaliteit en flexibiliteit

Hero levert de hoogste kwaliteit. Zorgt voor de beste MSP- of contractmanagement oplossingen, levert de beste interim professionals, oftewel; zonder kwaliteit of toegevoegde waarde, geen Hero.  Daar waar de meeste MSP’s ophouden, begint voor Hero het echte werk. Niet alleen nemen wij procurement en HR aan de hand mee in dit traject, wij besteden juist ook veel tijd en aandacht aan het begeleiden van de hiring managers en de reeds bestaande leveranciers. Omdat we zowel MSP als interim professionals in huis hebben, kunnen we flexibel en snel zijn. We kunnen u onze processen aanreiken maar ook net zo goed werken binnen uw processen.

Uitdagend

Wij zijn de uitdager van de gevestigde orde. We zijn vernieuwend, innovatief en wendbaarder dan de gemiddelde partij. De combinatie van enerzijds een hoge automatiseringsgraad en sterke innovatiekracht, gecombineerd met intensief accountmanagement, juist daar waar het waarde toevoegt, maakt dat Hero een unieke en sterke propositie neerzet binnen het MSP-landschap.

De organisatie achter Hero

Hero heeft een unieke, transparante en collegiale bedrijfscultuur die gedragen wordt door een team van 50 medewerkers, voornamelijk bestaande uit accountmanagers, recruiters en gespecialiseerde back-office medewerkers. Jeroen de Vries, CEO en oprichter van Hero: “Hero is sinds de oprichting in 2007 een typisch groeibedrijf. Wij zijn al diverse keren bekroond met een FD-gazellen award. Het betekent: continu investeren, heel graag willen, een zeer persoonlijke aanpak, discipline en doorzettingsvermogen. Goed is nooit goed genoeg. We hebben een intrinsieke drive om het elke dag beter te doen. Dat is de cultuur van Hero.”

Heeft u interesse in onze dienstverlening? Of wilt u graag meer te weten komen? We nodigen u van harte uit om contact met ons op te nemen.

Contactpersoon

Tags | Reacties uitgeschakeld voor Hero

Bergler Flex Solutions

Bergler Flex Solutions is het platform voor het beheren en beheersen van de flexibele schil en specifiek externe inhuur. Wij combineren unieke kennis van arbeidsmarkt-communicatie met een eigen platform waardoor u de juiste kandidaten of opdrachtgevers aan tafel krijgt.

Bergler Flex Solutions begeleidt, adviseert, implementeert of neemt de uitvoering van het inhuurproces over. Volledig of een gedeelte daarvan, aan u de keus.

Onze toegevoegde waarde zit in de geautomatiseerde afwikkeling van de administratieve lastendruk rond flexibele arbeid. Concreet: Opdrachtgevers besparen tot dertig procent op de kosten van flexibele arbeid. Bergler Flex Solutions  is ook de virtuele ontmoetingsplaats voor professionals. Een broedplaats voor talent, een kennisbank voor collega’s.

Tags | Reacties uitgeschakeld voor Bergler Flex Solutions